Hongerspelen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Panem  

 

 It's the real me<3

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Ariana

Ariana


Aantal berichten : 464
Mockingjays : 44224
Registratiedatum : 27-05-13
Woonplaats : Ergens op de wereld...

Panem ID
Naam: Ariana Valley
District: 4
Partner: True love never dies, it only gets stronger with time.

It's the real me<3 Empty
BerichtOnderwerp: It's the real me<3   It's the real me<3 Emptydo nov 07, 2013 9:40 am

Hey everybody,
Ik ben Jonne Meinders, Mijn karakters heten onder andere: Ariana, Tyler, Abigail etc.
Ik ben geboren op 4-2-1999. Ik hou van deze site maar ik hou niet zo van school. Want dankzij school kan ik niet zo veel schrijven en that makes me a sad panda. Ik hou van TVD, PLL,Ravenswood, the Originals, Once Upon a Time, the Hungergames, Taylor Lautner, Ariana Grande (<3) etc. Ik ben een blij en redelijk druk persoon. Ik haat rekenen, wiskunde en natuurkunde. Ik vind economie heel leuk maar ik bak er niks van, en eigenlijk hou ik wel van school want dan zie ik mijn vrienden. Ik heb blonde haren en een kleur ogen die ik eigenlijk niet echt kan beschrijven. Ik hou van jurkjes, ik draag eigenlijk bijna alleen maar jurkjes. Mijn lievelings schoenen zijn mijn lage donker rode converse. Verder draag ik ook graag hakken, maar ik ben verliefder op mijn converse. Ik heb heel vaak de hik en zin in augurken, mijn lievelings kleuren zijn donker rood en paars en blauw en roze. Ik heb ADD en mijn leraren verdenken mij van discalculie. Ik ben verslaafd aan muziek, als ik opsta luister ik meteen muziek en zelfs s' nachts luister ik muziek. Ik ben als de dood voor spinnen, insecten en andere vieze enge beestjes en verder heb ik denk ik niet heel veel te vertellen. Ik weet wel dat ik spontaan ben en ik alles voor mijn beste vriendinnen zou doen!! Love you!!

xxx Ariana/Jonne
Terug naar boven Ga naar beneden
Lenobia

Lenobia


Aantal berichten : 338
Mockingjays : 42420
Registratiedatum : 29-06-13
Woonplaats : Fluffyland

Panem ID
Naam: Lenobia LaFonte
District: Capitool
Partner: If you don't have it, you just need to fight for it.

It's the real me<3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's the real me<3   It's the real me<3 Emptydo nov 07, 2013 7:24 pm

Hee AriJon,
Je voorsteltopic is super cool Smile
I knew this like all along, om even op te scheppen.

xx
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 662
Mockingjays : 43843
Registratiedatum : 08-10-13
Woonplaats : Idris.

Panem ID
Naam: Levi Portway.
District: 7.
Partner: Love makes weak.

It's the real me<3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's the real me<3   It's the real me<3 Emptydo nov 07, 2013 8:16 pm

Pfft tss hmpf. Opschepper xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Kathy
Admin
Kathy


Aantal berichten : 667
Mockingjays : 45797
Registratiedatum : 25-05-13
Woonplaats : Panem

Panem ID
Naam: Kathy Gold
District: 1
Partner: α ѕιηgℓє яσѕє cαη вє му gαя∂єη, α яєℓαтισηѕнιρ му ωσяℓ∂

It's the real me<3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's the real me<3   It's the real me<3 Emptyvr nov 08, 2013 4:23 am

Ach, je kent haar. En Ari nu ook xD


Laatst aangepast door Kathy op vr nov 08, 2013 4:55 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hongerspelen.actieforum.com
Levi

Levi


Aantal berichten : 662
Mockingjays : 43843
Registratiedatum : 08-10-13
Woonplaats : Idris.

Panem ID
Naam: Levi Portway.
District: 7.
Partner: Love makes weak.

It's the real me<3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's the real me<3   It's the real me<3 Emptyvr nov 08, 2013 4:50 am

En jullie kennen mij, maar aaaaaallll te goed xd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





It's the real me<3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's the real me<3   It's the real me<3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
It's the real me<3
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hongerspelen :: Character :: Voorstellen :: Real life-
Ga naar: