Hongerspelen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Panem  

 

 [Dump] ṝōȳāŀ ǥṝāvē

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Lenobia

Lenobia


Aantal berichten : 338
Mockingjays : 42420
Registratiedatum : 29-06-13
Woonplaats : Fluffyland

Panem ID
Naam: Lenobia LaFonte
District: Capitool
Partner: If you don't have it, you just need to fight for it.

[Dump] ṝōȳāŀ ǥṝāvē Empty
BerichtOnderwerp: [Dump] ṝōȳāŀ ǥṝāvē   [Dump] ṝōȳāŀ ǥṝāvē Emptydo aug 01, 2013 4:24 am



I've never seen a diamond in the flesh
I cut my teeth on wedding rings in the movies
And I'm not proud of my address
In the torn up town, no post code envy

But every song's like:
Gold teeth
Grey Goose
Tripping in the bathroom
Bloodstains
Ball gowns
Trashing the hotel room

We don't care, we're driving Cadillacs in our dreams

But everybody's like:
Crystal
Maybach
Diamonds on your timepiece
Jet planes
Islands
Tigers on a gold leash

We don't care, we're aren't caught up in your love affair

And we'll never be royals (royals)
It don't run in our blood
That kind of lux just ain't for us, we crave a different kind of buzz
Let me be your ruler (ruler)
You can call me queen bee
And baby I'll rule, I'll rule, I'll rule, I'll rule
Let me live that fantasy

My friends and I we've cracked the code
We count our dollars on the train to the party
And everyone who knows us knows
That we're fine with this, we didn't come from money
But every song's like:
Gold teeth
Grey Goose
Tripping in the bathroom
Bloodstains
Ball gowns
Trashing the hotel room
We don't care, we're driving Cadillacs in our dreams

But everybody's like:
Crystal
Maybach
Diamonds on your timepiece
Jet planes
Islands
Tigers on a gold leash

We don't care, we're aren't caught up in your love affair

And we'll never be royals (royals)
It don't run in our blood
That kind of lux just ain't for us, we crave a different kind of buzz
Let me be your ruler (ruler)
You can call me queen bee
And baby I'll rule, I'll rule, I'll rule, I'll rule
Let me live that fantasy

ooh ooh oh ooh
We're better than we've every dreamed
And I'm in love with being queen
ooh ooh oh ooh
Life is great without a care
We aren't caught up in your love affair
And we'll never be royals (royals)
It don't run in our blood
That kind of lux just ain't for us, we crave a different kind of buzz
Let me be your ruler (ruler)
You can call me queen bee
And baby I'll rule, I'll rule, I'll rule, I'll rule
Let me live that fantasy
Terug naar boven Ga naar beneden
Lenobia

Lenobia


Aantal berichten : 338
Mockingjays : 42420
Registratiedatum : 29-06-13
Woonplaats : Fluffyland

Panem ID
Naam: Lenobia LaFonte
District: Capitool
Partner: If you don't have it, you just need to fight for it.

[Dump] ṝōȳāŀ ǥṝāvē Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Dump] ṝōȳāŀ ǥṝāvē   [Dump] ṝōȳāŀ ǥṝāvē Emptydo aug 01, 2013 4:26 am

R O Y A L - P R O F I L E P I C T U R E S

1.
[Dump] ṝōȳāŀ ǥṝāvē 8qqz

2.
[Dump] ṝōȳāŀ ǥṝāvē B9z8

3.
[Dump] ṝōȳāŀ ǥṝāvē E7Y2HlI


Laatst aangepast door Lenobia op ma dec 02, 2013 6:49 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lenobia

Lenobia


Aantal berichten : 338
Mockingjays : 42420
Registratiedatum : 29-06-13
Woonplaats : Fluffyland

Panem ID
Naam: Lenobia LaFonte
District: Capitool
Partner: If you don't have it, you just need to fight for it.

[Dump] ṝōȳāŀ ǥṝāvē Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Dump] ṝōȳāŀ ǥṝāvē   [Dump] ṝōȳāŀ ǥṝāvē Emptydo aug 01, 2013 4:31 am

R O Y A L - A V A T A R S

1.
[Dump] ṝōȳāŀ ǥṝāvē Yhlk

2.
[Dump] ṝōȳāŀ ǥṝāvē 9OlXlhA

3.
[Dump] ṝōȳāŀ ǥṝāvē WJ8YSvp

4.
[Dump] ṝōȳāŀ ǥṝāvē 17Ocasw

5.
[Dump] ṝōȳāŀ ǥṝāvē 2n2o

6.
[Dump] ṝōȳāŀ ǥṝāvē 6p00


Laatst aangepast door Lenobia op ma dec 02, 2013 7:08 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lenobia

Lenobia


Aantal berichten : 338
Mockingjays : 42420
Registratiedatum : 29-06-13
Woonplaats : Fluffyland

Panem ID
Naam: Lenobia LaFonte
District: Capitool
Partner: If you don't have it, you just need to fight for it.

[Dump] ṝōȳāŀ ǥṝāvē Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Dump] ṝōȳāŀ ǥṝāvē   [Dump] ṝōȳāŀ ǥṝāvē Emptyvr okt 11, 2013 11:18 pm

R O Y A L - S H E E T S

1.
Toen ze haar woorden duidelijk had uitgesproken, bekeek ze de jongen eens beter. Haar blik begon boven, bij zijn bruine en kort krullende haar. Hij had wenkbrauwen die duidelijk een epileerbeurt nodig hadden en hun borstelige plek boven fletse grijs groene ogen. Hij had redelijk volle lippen met nogal witte tanden. Wat haar verbaasde aangezien het er niet echt op leek dat mensen zich hier tandenborstels konden permitteren. Hij zag er niet bepaald gezond uit en was ook niet echt stevig gebouwd. Zijn handen waren groot en zagen er ruw uit, wat waarschijnlijk bewees dat hij een echte cliché was en een baan had in het houthakken. Zijn ogen weerspiegelde een uitdrukking die aangaven dat hij haar ook onderzoekend aankeek. Ondanks dat het leek alsof ze alleen maar aan zichzelf dacht, was ze beter in het peilen van anderen dan de meeste mensen zouden denken. De jongen trok een wenkbrauw op. Ze vroeg zich af of hij wist wie ze was. Eerst was ze daar heilig van overtuigd, maar sinds ze zich bij enkele ontmoetingen had moeten voorstellen, was ze daar niet meer zo zeker van. Al werd ze er natuurlijk wel moe van. Even hoopte ze, toen er een uitdrukking van herkennen over zijn gelaat gleed. Maar toen deed hij zijn mond open en sprak; "Nu al verdwaald, Capitooltje?" Er schemerde duidelijk spot door in zijn stem, alsof zij dat niet zo herkennen. Er verscheen een grijns op zijn gezicht. Lenobia kon het niet helpen dat ze met haar ogen rolde. Ze had zijn grijns het liefste van zijn gezicht geslagen, maar ze was moe en zwaar geërgerd en het enige wat ze wilde was een hotel of om het even wat voor slaapplek vinden en haar ogen sluiten. Ze zette haar perfect gemanicuurde hand in haar zij, tegen het zwarte leer van haar jas. Ze droeg meestal zwart, al was dat meer uit opstand dan dat ze het mooi vond. Bovendien vond ze de andere kledingstijlen van de burgers in het Capitool maar niets. Kom op, elke imbeciel kon zien dat het belachelijk was je huid groen te verven of wat ze dan ook deden. Ze slaakte een diepe zucht. "Luister," sprak ze. "Het enige wat ik van je wil is dat je me op de een of andere wijze de weg naar een hotel wijst zodat ik je nooit meer lastig hoef te vallen, afgesproken? En het antwoord op je vraag is ja. Ik ben nu al verdwaald maar dat is niet bepaald mijn schuld aangezien ik hier niet een verdomd bordje heb gezien." Ze nam even een adempauze, waarna ze vervolgde: "O, en trouwens, mijn naam is niet 'Capitooltje', maar Lenobia LaFonte, voor je informatie." Ze haalde haar hand weer van haar zij en deed alsof ze zich wilde omdraaien. Eigenlijk deed ze alsof ze hem niet mocht. Ze bedoelde, het zou schandalig zijn als zij iets of iemand mocht. Maar eigenlijk had ze respect voor gedrag als dit.

2.
[Dump] ṝōȳāŀ ǥṝāvē Ztt
people change
Oke, even serieus. Voor alle duidelijkheid; dit is geen dagboek. Alsjeblieft zeg. Dagboeken zijn voor absolute softies die creperen in elfenstof en eenhoorns. Dit is een logboek. O, gatver, het klink precies even erg. Als een dagboek van een jongen die niet wil toegeven dat hij eigenlijk hartstikke gay is. Dit is echt niets voor mij. En ik zweer dat het niet mijn idee was. (Ja, dat kan je beter geloven, want mijn nagels kunnen niet wachten je gezicht open te krabben.) Mijn vader vond dat het tijd werd te werken aan mijn 'hoffelijke gedrag'. Ga-haap. Alsof ik daarop zit te wachten. Ik weet dat de dochter van de president zich niet zo hoort te gedragen, maar het is echt niet mijn schuld. Mijn moeder had ons gewoon niet in de steek moeten laten, met haar egoïstische Capitolische reet. Dat was dan ook wat mijn tegenargument betrof. Natuurlijk zorgde ik, met moeite, dat ik de woorden iets verdraaide wat het 'reet'-gedeelte besloeg, maar toch eindigde het in een knallende ruzie. De huishoudsters verstopten zich massaal in de keuken (lafbekken) en ik stond naar mijn tierende vader te luisteren (nou ja, stond te acteren of ik luisterde, wat overigens echt een van mijn talenten is) en zei helemaal niets. Toen begon ik te huilen, niet echt natuurlijk, het doet me echt niets als hij tegen me schreeuwt of een preek houdt, al laat hij het omroepen op de televisie. Maar ik ben blijkbaar de meest getalenteerde actrice die Panem ooit gekend heeft, op die historicus van een Peeta Mallark na dan, en hij zwichtte er zowaar voor. Hij stopte met schreeuwen en legde zijn hand op mijn schouder. Toen besloot hij bijna fluisterend 'dat ik maar eens een psycholoog moest gaan bezoeken'! Nou, dat pikte ik echt niet, maar ik kon me er met geen mogelijkheid tegen verzetten. De volgende dag nog kwam er een of andere teef die zichzelf 'gediplomeerd' durfde te noemen en het was haar idee om mijn woede en agressie op te schrijven in een "dagboek" (nog steeds kan ik daaraan alleen nog maar denken gepaard met het walgelijke beeld van een roze eenhoorn). Ze leest het niet, natuurlijk. Nou, ik mag hopen voor haar dat ze het niet leest, anders kan ze wel eens problemen krijgen met mijn vuist in haar gezicht. Nou, wahoo, het werkt, kijkt U maar, ik schrijf agressie van me af! Not. Dit is echt de grootste bullshit ooit. Het verbaast me dat ik het daadwerkelijk doe. Dus al bij al wachten we alle gespannen de dag af dat ik een poëtisch wonder word.
So don't hold on to the girl I used to be, I probably killed her
Terug naar boven Ga naar beneden
Lenobia

Lenobia


Aantal berichten : 338
Mockingjays : 42420
Registratiedatum : 29-06-13
Woonplaats : Fluffyland

Panem ID
Naam: Lenobia LaFonte
District: Capitool
Partner: If you don't have it, you just need to fight for it.

[Dump] ṝōȳāŀ ǥṝāvē Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Dump] ṝōȳāŀ ǥṝāvē   [Dump] ṝōȳāŀ ǥṝāvē Emptyma dec 02, 2013 7:11 am

R O Y A L - S I G N A T U R E S

1. [Dump] ṝōȳāŀ ǥṝāvē Weapons_001
[Dump] ṝōȳāŀ ǥṝāvē 7jr

2.  
[Dump] ṝōȳāŀ ǥṝāvē TJGPty5
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Dump] ṝōȳāŀ ǥṝāvē Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Dump] ṝōȳāŀ ǥṝāvē   [Dump] ṝōȳāŀ ǥṝāvē Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Dump] ṝōȳāŀ ǥṝāvē
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Dump] Addiction
» [dump] gαмє σƒ тнσяηѕ
» [dump] Madamme Mermaid<3
» [DUMP] I need a vacation, vacation.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hongerspelen :: Character :: Graphics-
Ga naar: